الثلاثاء، 23 أبريل 2013

بحب اتنين

بحب اتنين ... ايوه بحب اتنين ومش شرط يبقي عندي قلبين عشان أحبهم لا حبيتهم بقلب واحد ولسه بحبهم بالقلب ده 
صاحبي اول لما شفته كان ناقصني حاجات كتير صاحبته بقلبي الأول 
ولما حصل كام موقف بينا لقيته انسان مختلف وسألت نفسي ازاي حبيته أو صاحبته ومع ذلك بنفس القلب 
حبيته بنفس القلب بس مش نفس الشخص أو نفس الشخص بس مش نفس الطبع أو نفس الطبع بس مكنش باين أو كان باين بس أنا مكنتش شايف او كنت شايف بس كبرت دماغي عشان عايز يبقي لي صاحب 
 
معلش هي نظرية اكتشفتها من كام يوم بس حسيت انها واقعيه يمكن انا بس اللي حسيتها :)
بنفس القلب بتعمل حاجات كتير جدا 
بتتعود علي الناس بنفس القلب ... 
بتفارق 
بتكره 
وترجع تحن بنفس القلب 
المشكله مش في الناس اللي بتحبهم ومش بيستهلوا الحب ده 
المشكله في قلبك 
لما بيحب بيعمي عينك عن كل حاجه في اللي ادامك وتبرر كل افعاله وبتتغير علشانه بس في النهايه بيسيبك 
عشان هو شايفك صح شايف انك انت اللي محتاجله 
لكن انت شايفه غلط انت شايفه من وحهة نظر قلبك مجرد احساسك :)
المهم كبر دماغك من كل ده وخلي بالك من قلبك في كل حاجه بتعملها 
حب بس متكرهش 
وقول لقلبك ميهزرش
عشان هزاره يمكن يضحك 
لكن علي جرحه مبنقدرش
 
حبيبه 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق