الجمعة، 20 يناير 2012

مشاعر مطلوبه


الراحه النفسيه دي اهم حاجه من زمان كنت بحاول أوصل لها بحاول اكون متزنه ومش مندفعه 
أكون هاديه مش متسرعه ولا عصبيه 
احكم عقلي قبل قلبي 
والنهارده ومش عارفه ليه النهارده حسيت اني وصلت لها 
حسيت اني لو مت هموت وانا مسامحه كل الناس وهدعي انهم كمان يسامحوني من اي حاجه 
حتي لو كلمه من غير قصد 
لو نظره ف وقت ضعف 
اي حاجه بقي المهم انا راضيه تماما عن حياتي بحلوها بمرها بكل حاجه فيها 
وبحلم في اخرها ان يكون ربنا راضي عني 
دايما كده كنت اقعد ادعي وادعي ومكنش اول الدعاء يارب ارضي عني 
مكنتش برتاح اوي بس كمان كان دعائي بيستجاب في اوقات وف حاجات ربنا بيبقي رايدها لي لانها هتنفعني 
لما بدأت اقول يارب ارضي عني وبعدها ارضيني حسيت اني ربنا بيحبني اوي وبيجيب لي حاجات اكتر مما اتوقع 
ومعلش علي اكتر مما اتوقع ف وسط الكلام يعني 
المهم النهارده صفحه جديده مع ناس كنت اتمني افتحها معاهم من زمان 
بحبكم في الله وسامحوني علي اندفاعي وسامحوني علي عصبيتي وانا مسمحاكم علي كل شئ 
وسامحوني كمان عشان ممكن اكون اتجاوزت حدودي ف اوقات مش هيحصل كده تاني
اشوفكم علي خير 
رانيا الجبالي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق